همزمان با رشد و توسعه فناوری در دنیای دیجیتال، (کارمارکیت) در سال 1383 با هدف ارائه خدمات مطمئن و ارزان، ¬در حوزه تأمین لوازم یدکی آغاز و به صورت سنتی شروع به کار کرد. (کارمارکیت) که توسط جمعی از همکاران با تجربه ، و خبرگان دنیای دیجیتال تشکیل شده، سالها از نزدیک با مسائل این فروشگاه دست و پنجه نرم کرده و شاهد دغدغهها و مشکلات مردم در تأمین لوازم یدکی به عنوان یکی از اساسیترین نیازهای هر خودرو بوده است. شفاف نبودن قیمتها، نبود راهکارهای بنیادین در تشخیص اصالت کالا، کمبود دانش و جزئیات فنی در خصوص هر قطعه از جمله این مسائل و مشکلات هستند. امروزه با توجه به کاهش زمان فراغت و وجود دغدغههای اساسی در زندگی روزمره افراد، ارزش افزوده ارائه خدمات دیجیتال در بستر وب بر کسی پوشیده نیست. لذا در سال 1400 با «کارمارکیت» به عنوان متخصصان باتجربه حوزه کاری خود گرد هم آمدیم تا به بهترین شکل ممکن دغدغههای موجود را کاهش داده و فصل جدیدی را در ارائه خدمات آنلاین در حوزه خودرو رقم بزنیم. در « کارمارکیت» با تأمین قطعات و لوازم یدکی از خود تولید کننده و کارخانه، قطعات یدکی با قیمتی ارزانتر در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد. شفافیت فرآیند خرید، قابل ردیابی بودن سفارش، ارسال سریع و سایر خدمات ما باعث شده تا خدمات مدنظر سریعتر و با اطمینان بیشتری نسبت به بازار سنتی در اختیار مشتری نهایی قرار گیرد. ارائه اطلاعات تخصصی در خصوص خودروها و قطعات مختلف به تفکیک برندهای داخلی و خارجی، از جمله خدماتی است که باعث میشود ضمن افزایش دانش فنی در تمام سطوح جامعه، شما خریدهای خود را با اطمینان بالاتر انجام دهید. هرچند در « کارمارکیت» کوشیده ایم بهترینها را به آسان ترین و شفافترین شکل ممکن ارائه دهیم ولی همواره منتظر شنیدن پیشنهادات شما کاربران عزیز جهت ارتقا و بهبود ارائه خدمات در بخشهای مختلف هستیم و از اینکه برای خرید ما را انتخاب کرده اید سپاسگذاریم